DIAGNOSTYKA
Firma oferuje profesjonalną diagnostykę komputerową. Poszukujemy usterek również w tych przypadkach w których nie ma żadnych błędów, a trafna diagnoza wymaga wykorzystania wiedzy i doświadczenia. Wówczas wykonujemy procedury seriwsowe oraz logujemy pojazd w celu znalezienia powodu niedomagania. Często ten sposób postępowania jest wykorzystywany przy diagnozowaniu problemów ze słabym ciśnieniem doładownia w silnikach turbododładowanych. Nieustannie poszerzamy nasze zasoby sprzętowe. Oferujemy diagnostykę na poziomie ASO. Możemy diagnozować i kodować nowe samochody, które wymagają połączenia z bazą danych producenta. Komputery diagnostyczne posiadają najnowsze oprogramowanie. Dzięki nim możemy:
- Odczytać i kasować kody usterek,
- Ustawić/skasować inspekcję olejową i serwisową,
- Monitorować parametry pracy pojazdu podczas postoju oraz w ruchu, np ciśnienie doładowania, temperaturę, przepływomierz, wykonywać logi w celu dalszej analizy, itp.,
- Wykonywać adaptacje i kodowanie nowych podzespołów jak i parametrów, np. kąt wtrysku, regulacja obrotów biegu jałowego, korekty pracy wtryskiwaczy,
- Testowac podzespoły, np. przekaźniki, pompki, cewki, wskaźniki itp.,
- Kodować klucze i piloty,
- Synchronizować podzespoły np, po wymianie sterownika lub innego sterownika współpracującego,
- Zmieniać konfigurację i dogrywać opcje dodatowe np. język polski.
UWAGA!
Wykonujemy też pełną diagnostykę na hamowni podwoziowej wraz z pomiarem mocy i momentu obrotowego generowanego przez silnik pojazdu.